Archivu de Xunu de 2009

Softastur yá tien web… y planeta

30 de Xunu de 2009 por Softastur

Yá ta disponible la web principal de Softastur.

Yera mui necesariu tener una web sencillina onde poder esplicar lo más claramente posible lo que fae Softastur, como collaborar, como conseguir el software y como conseguir aida.

Teniemos un seriu problema pa facilitar l’accesu a la mayoría de los usuarios que esperemos cola web nueva se resuelva.

Por supuestu tamos abiertos a cualesquier suxerencia pa meyorala.

Amás de la web, dende va unos díes tamos faciendo pruebes con Planeta Softastur, un planeta ye una web que recueye entraes de blogs d’una comunidá, nesti casu, Softastur. Los artículos nun tiene porque falar de Software Llibre nin son opinión nin responsabilidá de Softastur (sacante los esbillaos d’esti mesmu blogue)

Presentación d’Edubuntu n’asturianu

18 de Xunu de 2009 por Softastur

NOTA DE PRENSA

VERSIÓN EN CASTELLANO |   DESCARGAR VERSIÓN BILINGÜE EN PDF

SOFTASTUR FAIRÁ UNA AMUESA DE SOFTWARE EDUCATIVU N’ASTURIANU CON PROFESORES Y ESCOLINOS

El vienres 19 de xunu de 2009 de 18:00 a 20:00 nel Telecentru de Sama (Llangréu) nes antigües escueles Dorao, daránse les primeres clases, delles materies, n’asturianu con Edubuntu para guaḥes d’ente 3 y 11 años.

Softastur, en collaboración con dellos maestros y escolinos, pondrán a preba la primer versión n’asturianu d’Edubuntu. Un conxuntu d’aplicaciones, de códigu abiertu, orientaes a la educación y la formación.

Trátase d’una iniciativa esperimental, pionera n’Asturies, entamada pol coleutivu Softastur en collaboración con docentes y padres y madres d’alumnos de dellos centros educativos de la comunidá autónoma.

La entrada será llibre y gratuita, y cualesquier guaḥe d’ente 3 y 11 años podrá participar. Al tiempu que podrá asistir cualesquier persona interesada  na actividá.

L’actividá tara dixebrada en dos clases:
-De 18:00 a 18:40, clase orientada a guaḥes d’ente 3 y 6 años coles materies de Conocencia del Mediu, Iniciación a la Informática, xuegos educativos y Cálculo básico.
-De 18:45 a 20:00, clase orientada a guaḥes d’ente 7 y 11 años coles materies de Matemátiques, Inglés, Informática y Xeografía.

Softastur ye un coleutivu de voluntarios enfotáu na traducción y llocalización de Software Llibre al asturianu. Hasta la fecha, la so principal aportación, foi la traducción del sistema operativu Ubuntu (GNU/Linux).

(más…)