Telegram disponible n’asturianu

t_logo

Bienllegaos a la dómina de la mensaxería
rápida y segura.

VERSIÓN NUEVA – 1.3.30 CON NOTES DE VOZ

 

13 comentarios al rodiu de “Telegram disponible n’asturianu”

  1. David diz:

    ¿Va haber versión pa iOS?

  2. Aaron diz:

    Y pa PC?

  3. Nel diz:

    Ya lo teo n’asturianu. Norabona pol trabayu.

  4. Dangerous Piper diz:

    De momentu nun hai planes pa facer versiones pa GNU pa iOS ye llegalmente imposible.

  5. Rubén diz:

    Un catalán que se pone Telegram n’asturianu, podríais haber usado un certificado de firma diferente y subirlo a la play store bajo vuestro nombre, con un nombre de app diferente. A ver si algún día se oficializa el idioma e incluso los desarrolladores podemos hacer apps multilingües con un archivo de strings bajo un directorio ‘as’ donde tener toda la app traducida y que podamos elegir el asturiano como idioma para desarrollar.

    ¡Seguid peleando ánimo!

  6. Arenkinen diz:

    De un asturianu en tierres foriates (cataluña).
    Muchisimes gracies pol telegram en asturianu esto tien que seguir asi.

    Sois unos gallos

  7. Asturianín diz:

    Tenéis entamáu poner una versión de whatsapp n’asturianu??

  8. Dangerous Piper diz:

    Whatsapp ye privativu, nun solo ye imposible tenela n’asurianu sinon que refugamos y desaconseyamos el so usu. Tan importante ye usar software n’asturianu como usar software llibre.

  9. luam diz:

    Nun se si ye posible poner Telegram pa los iphones porque llegalmente seya imposible o porque igual ye privativu y nun vos interesa.

    El casu ye que fale hoi col serviciu técnicu d’Apple y treslladome al serviciu de Telegram, quedando pendiente col so retruque (de Telegram) de dame rempuesta. Lo que ye interesante ye saber que si fora posible, dibeis tirar por ello y cenciellamente lu refugaís, más nada pa nun “perder” el tiempu y esperar a que se fadie l’iphone y mirar daque d’Android…

  10. luam diz:

    Polo demás, norabona pol vueso esfuerciu cola nuesa llingua

  11. Dangerous Piper diz:

    De momentu Telegram nun permite facer traducciones y hai que compilar la to propia versión y eso ye lo que ficimos, (algo asemeyáu pero más complexu pasa con Android). Apple nun permite software que nun se distribuya fuera de la so tienda d’aplicaciones, por eso nun podemos facer una compilación propia. Sicasí tamos detrás de la creación del equipu de traducción de Telegram, seria volcar la traducción y les traducciones apareceríen en toles versiones oficiales de Telegram.
    Por esto ye imposible, de momentu, pero ye lo que hai… Telegram nun ye privativu anque iOS sí, y esa ye la traba, ya que torga hasta llibertá d’usalo coles aplicaciones que te peten.

    Y sí, consideramos contrario a toda ética usar y fomentar el software privativu, anque siempre tratamos d’ufrir ferramientes llibres pa la xente que carez d’esa llibertá y este ye el casu, sicasí siempre pondrémos más procuru en les plataformes llibres (o algo más llibres) ya que son la base gracies a la que güei tenemos software n’asturianu.

  12. Rubén diz:

    @Dangerour Piper

    Supongo que el mensaje de las traducciones pueda ir también por mi, si no os importa contestaré en castellano.

    Por lo que yo se, Telegram es totalmente de API abierta, y ya se han hecho muchas APPs NO OFICIALES de Telegram que funcionan igual de bien.

    El tema está en que la versión de Telegram con la que trabajáis es la misma, con el mismo nombre de paquete, que la original. A los usuarios, sin pretender que sea una ofensa o regañina, esto les puede parecer engorroso, ya que, si Telegram sufre alguna actualización en su funcionalidad (al ir a través de un APK generado por vosotros, que ya digo que el trabajo es excelente) tienen que estar pendientes de vosotros para que apliquéis los cambios descargarse la nueva versión e instalarla.

    En cambio, si generaseis, bajo vuestro nombre con un nombre de paquete diferente, una versión NO OFICIAL (puesto que en asturiano sería una app de ese calibre) la subieráis a la play store, todos los usuarios lo tendrían más fácil el actualizarse y trabajar con la app.

    Es una sugerencia, simplemente, muchas gracias por la atención!

  13. paparresolla diz:

    Hola Rubén, te ponemos en contacto con la persona que compiló la apk. Muchas gracias!