Un pasu más

LibreOfficeThe Document Foundation ta acabante d’anunciar nel so blog la salida de la versión 3.6.5 del conxuntu d’aplicaciones pa oficina LibreOffice pa Windows, MacOS y Linux y pue descargase de baldre equí. Esta versión, disponible como de vezu en llingua asturiana, va ser la cabera de la familia 3.6 de LibreOffice enantes de que la selmana que vien apaeza LibreOffice 4.0. Pero, espera… ¿dos versiones nuna selmana? ¿Qué ta pasando equí?

El plan de llanzamientos de LibreOffice tien l’envís de que convivan al mesmu tiempu trés families d’esti conxuntu d’aplicaciones. Una d’elles, la que tenga la numberación más baxa, (nesti casu, LibreOffice 3.5.7) ta destinada a los usuarios más conservadores, que prefieren que nun s’amiesten cambeos al software qu’usen. La segunda familia, que tien una numberación intermedia, (anguaño, LibreOffice 3.6.5) ye la que se recomienda pa los usuarios normales. Nun hai grandes novedaes ente les versiones d’esta familia recomendada, pero corixense fallos que puedan apaecer col usu normal. Y la tercera versión, que tien el númberu más alto (LibreOffice 4.0) ye onde apaecen les nueves carauterístiques que s’amiesten a les aplicaciones.

Cuando apaeza otra versión principal, declarase’l fin de ciclu de la versión más antigua y les siguientes versiones pasen a ocupar la categoría de la anterior. Si quies saber el calendariu previstu de llanzamientos de LibreOffice, pues consultalu equí.

Como de vezu, si t’alcuentres con dalgún fallu, quies saber más, o pues echanos un gabitu pa traducir o facer el control de calidá d’estos programes, ponte’n contautu con nós.

Los comentarios tan zarraos